NETTBUTIKK BUTIKKEN I SKIEN OM OSS HER FINNER DU OSS PRODUSENTER KONTAKT OSS KUNDESENTER
Søk i vår katalog
 
Vår nettbutikk
NYHETER
Stoler
Bord
Interiørvarer
Lamper
Oppbevaring
Sofa
Sovesofa
Hage
Sakko
Såpe, krem og duft
Tapet
Krakker, taburetter & benker
Pall/puff
Puter og Pledd
Tepper
Utemøbler
Barnerom
Møbelpleie
Trådløse Høytalere
Gavekort
GAVETIPS
TILBUD
Produsenter



















 

DIBS - Payments made easy
Shop123 nettbutikk løsning
nettbutikk fra Shop123

KUNDESENTER


Kjøpet:

Kjøpsavtalen blir gjor når betalingen er godkjent og kjøpet er gjennomført. Vi forbeholder oss retten til kun å handle med myndige personer, evn. myndighet gitt av foresatte eller andre ansvarspersoner. Når det gjelder leveringstiden som er angitt under hver vare kan vi noen ganger måtte endre denne, da vi som selger ikke alltid er herre over leveringsprosessen. Vi vil selvsagt informere om dette så snart vi oppdager en endring av leveringstiden. Også når det gjelder prisene og lagerbeholdning kan feil forekomme men også her vil vi informere om dette så snart feilen er oppdaget. Og selvsagt hvis du ikke er fornøyd med vår korrigering kan du kannselere ordren uten noen ekstra kostnad. Vi sender kun varer innad i Norge, ikke utenlands.

Betaling:

Gjennom oss kan du bruke Visa og MasterCard som blir innløst igjennom DIBS.Vi benytter oss av 3D Secure som er en sikkerhetsstandard laget av VISA og Mastercard for betalinger over internett.
Overføringen skjer med sikker SSL-kryptering. Det innebærer at ingen uvedkommende kan se dine kortopplysninger. Hos oss er det 100% tryggt å handle.
Du kan også benytte deg av muligheten å betale med Klarna Faktura. Det vil da følge med en faktura i pakken eller den blir sendt til deg per e-post samtidig som din bestilling blir sendt fra oss. 
Du vil da få varen før du trenger å betale, og det tilkommer kun et fakturagebyr på Kr. 39,- som Klarna tar for denne tjenesten. 


 
Frakt og Levering:

Vi har to fraktalternativer i vår nettbutikk:

Alt. 1: Varene sendes som Posten Klimanøytral Servicepack eller Mypack. Dette koster kun Kr. 99,- uansett hvor mange produkter du bestiller eller hvor i landet du bor. Denne pakken må da hentes på ditt nærmeste postkontor eller lokale utleveringssted for post. Du vil få et pakkesporingsnummer i en egen e-post og du vil få en SMS og en e-post når pakken er klar for henting på ditt lokale postkontor.

Alt. 2: Hjem på Døren. Dette koster kun Kr. 299,- uansett antall varer eller hvor i Norge du bor. Varene vil da bli levert på adressen du oppgir i bestillingen, på ettermiddagen, eller på dagtid der ettermiddagslevering ikke er mulig. Ved forsendelser med større volum leveres varene ofte på dagtid. Du vil få beskjed godt tid i forveien per telefon eller SMS når sjaføren ønsker å levere bestillingen din. Dette alternativet er fornuftig for deg som bestiller produkter med større volum. Men vi må ved noen tilfeller allikevel bruke Posten norgespakke hvis leveringen skjer til de nordligste fylkene fordi kostnadene ved levering hjem på dør blir for høye.

MERK: Ved Hjem på Døren levering blir varen levert i byggningens grunnetasje, ved hovedinngang. Sjafør leverer feks. ikke oppover i etasjene hvis du bor i blokk eller hvis din hoveinngang ikke er på bakkenivå.

Leveringstid: 

Er varene på lager kan du regne ca 3 dager, men hvis du bor utenfor byområder, på vestlandet, eller nord i Norge kan det påberegnes noe lengre tid. Møbelgården har annsvaret for pakken til kjøper har hentet pakken, og varer som blir borte på vei til deg er vårt ansvar, men hvis kjøper velger å retunere varen og varen skulle bli borte er det kjøpers ansvar.
Anslåtte leveringstider under hvert produkt er circa tider. Ofte er varen på lager og leveringstiden er vesentlig kortere. Andre ganger er bestillingstiden noe lengre enn anslått, og vi vil da så godt vi kan holde deg oppdatert om dette. Ved ferier, som f.eks. sommerferien kan leveringstidene øke, da de fleste leverandørene har stengt i fellesferien. Dette gjelder også jul og påske.




 
Priser og Produktbeskrivelser:

Prisene er inkl. mva og viser foruten frakten på kr 99,- totalsummen for kjøpet. Ingenting annet kommer i tillegg. Unntaket gjelder kjøp med Klarna som har egne betalingsvilkår.
Skrivefeil i prisene og feil infomarsjon i produktbeskrivelsene kan forekomme, og vi forbeholder oss retten til å kansellere disse ordrene i slike tilfeller.
 
Ordrebekreftelse:

Ved alle kjøp hos Møbelgården vil du få en ordrebekreftelse på mail. Det er viktig at du skjekker denne nøye og at både vare og pris stemmer overens med varen du kjøpte.
 
Angrerett og retur :

Kjøperen kan angre kjøpet av varen etter angrerettslovens bestemmelser. Angrerett innebærer at kjøperen uten grunn kan returnere varen til selgeren selv om det ikke er noen mangel ved den og selv om den ikke er levert.
Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at varen, de foreskrevne opplysninger om angreretten og angrerettsskjema er mottatt. Mottar kjøperen angreskjema og de nødvendige opplysningene på et senere tidspunkt enn ved levering av varen, begynner angrefristen å løpe fra den dagen kjøperen mottar angrerettsskjema og opplysningene. Har kjøperen ikke mottatt tilstrekkelig informasjon eller angrerettsskjema, vil angrefristen likevel gå ut 3 måneder etter at varen er mottatt. Dersom kjøperen ikke har fått informasjon om angrerett i det hele tatt, vil fristen være 1 år.
Meldingen fra kjøper til selger om bruk av angreretten bør av bevishensyn være skriftlig.
Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren innen rimelig tid. Selgeren er forpliktet til å tilbakebetale hele kjøpesummen, eksklusive fraktkostnad, til kjøperen innen 14 dager fra den dag selgeren mottar varen eller henteseddel eller varen er stilt til selgerens rådighet.
Selgeren kan ikke fastsette gebyrer for kjøperens bruk av angreretten, men selgeren kan kreve at kjøperen skal betale kostnadene for returforsendelsen. Kjøperen kan undersøke produktet før han eller hun angrer på kjøpet. Varen må likevel kunne leveres tilbake til selgeren i tilnærmet samme stand og mengde som den var i da kjøperen mottok den. Kjøperen bør sende varen tilbake til selgeren i originalemballasjen hvis dette er mulig. Husk at angrerett skjema må fylles ut før retur og også at returen må avtales før du sender varen tilbake.
Spesialbestilte varer, som ikke er lagervare i butikken, i stoff, treverk eller utførelse spesielt laget for kunden, kan ikke retuneres og går derfor ikke under angrerettloven.

Kontakt:

Du er velkommen til å kontakte oss i butikkens åpningstid mellom kl 10.00 og 17.00 for spørsmål og henvendelser. Ring oss gjerne på 35911910 eller mail oss på ordre@mobelgarden.no.

Handle trygt:

Vi i Møbelgården har 40 års erfaring i møbelbransjen og har i en årrekke opparbeidet oss tillit hos våre kunder. Vi håper også igjennom vår nettbutikk at kundene vil føle den samme tryggheten.
Besøk oss også gjerne i vår 1200 kvm store butikk på Kjørbekk i Skien og se et stort utvalg designmøbler fra de kjente merkene.